Bestill BankID hos Bulder
Med BankID kan du enkelt identifisere deg, logge inn og signere i Bulder appen. Før du kan få en ny Bankid avtale med oss må du være eksisterende kunde og motta en kodebrikke og et engangs nettbankpassord.

Slik er bestillingsprosessen
🔢 Vi sender deg en ny kodebrikke og et nettbankpassord slik at du kan opprette en ny BankID-avtale
👮 Begge deler skal hentes i nærmeste postkontor eller post i butikk
🛂 For å hente disse må du legitimere deg med gyldig pass
🚀 Start bestilling her
Slik kommer du i gang med BankID - appen
Bank ID på mobil blir erstattet av BANKID-app. Denne endringen skjer i alle banker. Før du går i gang med å aktivere BankID-appen, er det lurt å sjekke stegene nedenfor:
- Sjekk om du har aktiv BankID-avtale. Dersom denne er utløpt vil du ikke få aktivert appen, og du må bestille ny avtale i din bank. Beregn god tid, da det kan ta noe tid før du får utstedt ny BankID.
- Husker du BankID-passordet ditt? Dette vil være det samme passordet som du bruker sammen med kodebrikken. Dette passordet vil du trenge når du skal bruke appen. Bestill nytt i banken din dersom du har glemt passordet.
- Det er er 1 times ventetid i selve aktiveringsprosessen. Dette får du melding om på telefonen din.
Hvordan kommer jeg i gang?
- Velg logg inn med BankID.
- Fyll ut fødselsnummer.
- Velg metode. Første gang etter aktivering må du velge appen som metode. Du kan alltid endre dette senere under valget Velg annen BankID.
- En skjerm med Bank-app vises, og venter på at du skal godkjenne i appen.
- Klikk på varslingen som dukker opp på telefonen for å åpne appen.
- Godkjenn. Om ikke du mottar varsling må du selv åpne appen for å godkjenne.
- Gå tilbake til nettstedet eller appen for å fullføre identifiseringen.
- Fyll ut personlig passord. Søkeord: BANKID-app