Formell klage
For å sende inn en formell klage kreves det at du fyller ut et skjema og legger ved relevant dokumentasjon. For at vi skal behandle henvendelsen din på best mulig måte ber vi deg sende klagen til oss via Sparebanken Norge.
Behandlingstid er 2-3 uker.
En klage må omhandle et eller flere av disse punktene:
- Feilgjøring av rettslig karakter, som springer ut av kontraktsforhold med banken
- Avvisning av kunde- og tjenesteforhold
- Manglende medvirkning ved flytting av kunde- og tjenesteforhold til annet finansforetak
- Sakbehandlingsfeil, eller at Bulder har opptrådt i strid med gjeldende lover, forskrifter, eller på annen måte ikke overholdt avtalt forpliktelser eller konkrete avtaler med kunden
- Rettet mot ansatte
Dersom noen av følgende punkter gjelder ber vi deg ta kontakt med oss på chat i appen, telefon 46 87 10 00 mellom 09-15, eller epost kontakt@bulder.no.
- Vilkår som er felles for alle kunder, for eksempel produktvilkår
- Renteheving
- Generell misnøye som ikke rammer det spesifikke kundeforhold, men er felles for flere kunder
- Servicehendelser