Uformell klage
Har du klager rundt følgende temaer:
- Vilkår som er felles for alle kunder, for eksempel produktvilkår
- Renteheving
- Generell misnøye som ikke rammer det spesifikke kundeforhold, men er felles for flere kunder
- Servicehendelser
Ta kontakt med oss på chat i appen 24/7, eller ring oss mellom 09-15 i hverdager på 46 87 10 00.
Formell klage
For å sende inn en formell klage kreves det at du fyller ut et skjema og legger ved relevant dokumentasjon.
En klage må omhandle et eller flere av disse punktene:
- Feilgjøring av rettslig karakter, som springer ut av kontraktsforhold med banken
- Avvisning av kunde- og tjenesteforhold
- Manglende medvirkning ved flytting av kunde- og tjenesteforhold til annet finansforetak
- Sakbehandlingsfeil, eller at Bulder har opptrådt i strid med gjeldende lover, forskrifter, eller på annen måte ikke overholdt avtalt forpliktelser eller konkrete avtaler med kunden
- Rettet mot ansatte
Behandlingstid er 2-3 uker.