Uformell klage

Har du klager rundt følgende temaer:

  • Vilkår som er felles for alle kunder, for eksempel produktvilkår
  • Renteheving
  • Generell misnøye som ikke rammer det spesifikke kundeforhold, men er felles for flere kunder
  • Servicehendelser

Ta kontakt med oss på chat i appen 24/7, eller ring oss mellom 09-15 i hverdager på 46 87 10 00.

Formell klage

For å sende inn en formell klage kreves det at du fyller ut et skjema og legger ved relevant dokumentasjon.

En klage må omhandle et eller flere av disse punktene:

  • Feilgjøring av rettslig karakter, som springer ut av kontraktsforhold med banken
  • Avvisning av kunde- og tjenesteforhold
  • Manglende medvirkning ved flytting av kunde- og tjenesteforhold til annet finansforetak
  • Sakbehandlingsfeil, eller at Bulder har opptrådt i strid med gjeldende lover, forskrifter, eller på annen måte ikke overholdt avtalt forpliktelser eller konkrete avtaler med kunden
  • Rettet mot ansatte


Behandlingstid er 2-3 uker.