Simen Eilertsen, direktør i Bulder

Våre beste – og verste – omtaler

Bytt.no kåret på nytt Bulder til kundefavoritt 2022, foran 116 andre banker. Dere har gitt oss over 800 omtaler, og vi har lest hver eneste én.

12 april, 2023|Simen, Leder av Bulder

Mange av dere liker det vi har laget veldig godt, andre er ikke like fornøyd. Her viser vi hvilke omtaler som gjør oss mest stolt, og i ekte Bulder-ånd deler vi også det som gjør litt ekstra vondt for oss å lese!

✔️ Full pakke!

Vi starter med denne strålende omtalen fra Espen N. Han trekker frem akkurat de tingene vi jobber knallhardt for å levere, nemlig enkle prosesser, lave boliglånsrenter og en app fullspekket med funksjonalitet. Når det hele toppes med kundeutbytte forstår vi godt at Espen er strålende fornøyd🔥

✔️ Vi hører på deg!

Bilde av kundetilbakemelding

Arne treffer oss også midt i Bulder-hjertet💘.

Vi kjenner alle opplevelsen av å gi tilbakemelding til et selskap, bare for å sitte igjen med følelsen av at "hit gikk innspillene mine for å dø".

Dette er alt vi i Bulder streber for å ikke være. Vårt mål er å bygge Bulder for deg, med deg.


Så til:

Alt dette og mye mer har vi nylig fikset.

Ønsker du å se status eller gi innspill til noe av det vi holder på med akkurat nå, kan du følge utviklingen på vårt roadmap.

✔️ Fornøyde kunder over tid

Bilde av kundetilbakemelding

Det er helt rått at så mange av dere som har valgt Bulder er like fornøyd nå som da dere først valgte oss!

Hele poenget med Bulder er å gi deg en moderne og ukomplisert bankopplevelse. For oss er det en selvfølge at du ikke skal måtte passe på oss for å få de beste betingelsene. 

Bulder er kommet for å bli, og du skal være trygg på at velger du Bulder, vil du få gode betingelser over tid.

Bulder er kommet for å bli, og du skal være trygg på at velger du Bulder, vil du få gode betingelser over tid.

Simen Eilertsen, direktør i Bulder

Men, vi er ikke perfekte

Kundefavorittstempel til tross – det er slett ikke alt som er helt perfekt med Bulder – og på noen områder gir dere oss klar beskjed om at vi må utvikle oss. Her er noen av de mindre positive omtalene som virkelig treffer oss.

❌ Kun biometrisk innlogging

Bilde av kundetilbakemelding

I Bulder tok vi tidlig beslutningen om å begrense innlogging til kun biometriske metoder (ansiktsgjenkjenning og fingeravtrykk). Dette gjorde vi fordi biometri er den raskeste og sikreste formen for innlogging.


Her må vi nå pugge fjellvettreglene, og lære at det ikke er noen skam å snu!


Mange av dere forteller at innlogging med kun biometri kan være upraktisk. Derfor jobber vi nå aktivt med å finne en alternativ løsning. Dette er en omfattende oppgave, og det vil ta litt tid før det er helt på plass.


Hjelp oss gjerne med å svare på hvor viktig denne oppgaven er for deg ved å stemme her:

❌ Uforklarte avslag

Bilde av kundetilbakemelding

Av ulike årsaker er det ikke alle kunder som kan flytte boliglånet sitt til Bulder, selv om både inntekt og sikkerhet kan være god.

Vanlige avslagsårsaker kan være at boligen ligger i et område vi ikke dekker, at det er snakk om en aksjeleilighet eller at inntekten er basert på næringsinntekt.

Uavhengig av årsak føles det aldri bra å få avslag. Det er vår oppgave å gi en forståelig og akseptabel forklaring på hva som er årsaken til at vi ikke kan ta saken. Vi har glippet når Thomas sitter igjen med følelsen av å ha fått et ubegrunnet avslag.

Her er vi på saken – dette skal vi gjøre noe med!

Fortsett med å gi oss ris og ros🤜🤛

Uansett om du digger oss eller misliker oss, blir vi alltid bedre av tilbakemeldinger, så tusen takk til alle som bidrar med omtaler!

Vil du også dele din Bulder-erfaring med andre?

Tilbake til blogg-forside